"Unterwegs, На път" Germany / 89 минути / R Изберете български субтитри от бутона (Bulgarian). Субтитрите се извличат автоматично от opensubtitles.org Филмът не тръгва или прекъсва? - Презаредете страницата или сложете на пауза за 2-3 минути. Няма български субтитри? - Субтитрите не са качени в opensubtitles.org или филмът все още няма български превод. Потърсете субтитрите от търсачката - бутон "Свали"- Субтитри, свалете и заредете субтитрите (субтитрите трябва да бъдат с кодировка UTF-8) в плейъра! |
"Unterwegs, На път" Germany / 89 минути / R Превод: Няма Филмът не тръгва или прекъсва? - Презаредете страницата или сложете на пауза за 2-3 минути. Без вгаредни български субтитри! Някой от тях може да имат опция за зареждане на външни субтитри . Aлтернативен вариант е зареждането на субтитри, чрез Substital - Разширение за Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox! |
Torrent/Magnet сваляне за "En Route" 720p 1080p 4K 720p/1080p/4KUHD SD 720p 1080p 4K All 720p 1080p 4K All Quality |
Български субтитри за "En Route" Свали от SubsUnacs Свали от SubSab Свали от Yavka Свали от Bukvi Свали от Opensubtitles Свали от Subsland |
В началото е тъмнина. И запалка движеща се в тъмнината. Палатка, един човек, двама души и един трети може би. Позиционирането на началото – тъмнина, ограничена светлина, възприятие движещо се насам-натам. От тук започва една история или така трябва да приемем. Трима правят семейство: майка, баща, дъщеря. Но както скоро научаваме, нещо не наред.
А четирима не правят семейство. Марко, четвъртият човек, е неизвестното в това уравнение. Неизвестно, което, още от началото със странното си появяване, нарушава, изкривява, разрушава това уравнение. Виждаме го, когато го виждаме за първи път, край колата, върви, оглежда се безцелно, така изглежда. Може би крадец.
Бени, Сандра, Жюл са на къмпинг край морето и докато Бени и Жюл играят във водата, Марко – когото тримата от палатката все още не са виждали; но ние сме го видели – отново се появява, агресор, приятел, неопределим, невероятен, опитващ се да се впише. Намеренията, по някакъв начин, са това, за което “На път” е. Или по-скоро: Незнанието за намеренията. Нещата, които се случват, просто се случват.
Камерата наблюдава, но филмът упорито се въздържа да обясни. Има невероятна обективност в неподвижния поглед на камерата, обективност, която много скоро се превръща в заслепяваща мистериозност. Виждаме, но не разбираме. Това, което преживяваме, е ужасът да не знаем Кой е Марко? Как можем да го разберем?